19 timmar kvar

Nej, ännu har inget hänt. Men jag känner på mig att det kommer i natt. Så brukar det ju bli. Lagom till man ska släcka eller när man sover som bäst.

Idag gick fröken som tagit hand om det spyende barnet hem med illamående. Så vi får väl se. Jag har vabbat idag. Inte bara pga spyskräck utan för att de sov katastrofdåligt i natt.

Skolbebisen stapplade in hos oss vid två och sov sen här. Och då kunde ju inte vi sova. Hon snarkar nämligen som en hel karl. Polyper säger min mamma att det är. Men vad är det? Måste man operera?

Och så får man inte äta falukorv nu heller. Och det är ju nästan det enda som mina barn vill ha och som vi åt senast idag.

7 thoughts on “19 timmar kvar

    • Tydligen finns det ämnen i falukorv som förvandlas till cancerogena ämnen i magen. Helt sjukt! Men jag vet inte, det kanske är så att man måste äta typ 5 falukorvar om dagen för att det ska vara farligt. Fast hon som forskat fram det sa att hon inte åt korv längre…

      Utan korv äter ju mina barn bara makaroner typ.

  1. Hoppas ni klarade er! Jag blir galen på föräldrar som inte är hemma i 48 timmar… Vad är problemet liksom!!! På vårt kooperativ får vi skriva på ett dokumen om vad som gäller vid smitta vid bland annat magsjuka och sen förväntas man följa det!!

Kommentera

