30 minuter kvar

Still nothing. Jag vågar ändå inte lita på att det är lugnt. Detta beror på följande:

Ikväll har vi hipp som happ fått barnvakt och ska gå ut och äta middag. Varje gång (ja, det är sant) vi haft barnvakt för att gå på bio eller äta middag eller nåt, har våra barn insjuknat senare på natten. Som något slags straff. Ni ska inte tro att ni kan lämpa över era barn på någon annan och sen gå ut och förlusta er. Å nej, här får ni lite kräksjuka/förkylning/en sömnlös natt.

I alla fall är jag ändå rätt förväntansfull och har redan målat naglarna och tagit fram mina pistol boots som bara får komma fram vid speciella tillfällen. Och så har jag surfat in på restaurangens hemsida och redan bestämt vad jag ska äta. Gott. Det är lika bra att passa på att äta efterrätt och njuta riktigt ordentligt eftersom natten enligt statistiken kommer att bli jävlig.

Reflektion: Denna blogg handlar verkligen bara om att mina barn är sjuka. Är det bara det jag kommer minnas?

4 thoughts on “30 minuter kvar

  1. Ja tror att d inte alls bara handlar om sjukdom, å sjuka barn, så mkt mer innehåller den även om ni nu är inne i en jobbig fas, ni behöver nog få barnen att andas luften här🙂

    Hoppas maten smakade gott, som sig bör!
    ha de king🙂

Kommentera

