Vad var det jag sa?

I morse klockan sex började Syster Yster spy.

I rest my case.

9 thoughts on “Vad var det jag sa?

      • Ja, men jag kan skylla på min man också. Jag hade f-n aldrig öroninflammation när jag var liten och Kotten har haft det åtta gånger under tre och ett halvt år. Palten hade alltid öroninflammation. Han hade till och med en speciell ont i öronen-mössa som han alltid hade på sig.

        Känns som man borde ha kollat upp det där lite bättre innan man gifte sig och skaffade barn med veklingarna 😉

Kommentera

