En garde!

Jag har kommit igång med träningen igen, heja mig! Minst två gånger i veckan, oftast tre, går jag de 300 metrarna till gymmet.

Jag gillar mitt gym. Det är litet, har sjöutsikt och det finns inga dryga kids i snygga kläder som knappt svettas när de tar 500 kilo i bänkpress.

Dessutom har man passerbricka och kan träna när man vill mellan 05 och 23. I morse var jag där kl 07.00. Alldeles själv. På morgonen är det skönt, på kvällen lite läskigt. Då brukar jag checka in via Facebook så att jag lämnat spår om någon kroppsbyggare bryter sig in och kidnappar mig.

Idag hittade jag dock ett prima vapen jag kan använda om det blir farligt.

20120403-195732.jpg

3 thoughts on “En garde!

Kommentera

