Skolfrökens shopppinglista

Detta vill jag gärna få med hem:

* Snygga vår- och sommarkläder till mig, gärna toppar och minst en klänning.
* Vita converse till moi
* Vita linnen från M&S till barnen. Man kan köpa fempack för 10 pund och de är outstanding! Man kan tvätta och tumla hur många gånger som helst och så är de snygga. Vita med en liten diskret spetskant i ringningen och en liten rosett. Perfekta under en tröja eller klänning på vintern, och jättefina till kjol eller shorts på sommaren.
* Födelsedagspresenter till barnen och syster.
* En kopp till jobbet. Min (med mitt namn på!!!!) har blivit stulen.
* Bra nya böcker att läsa. Tips?
* Dvd-boxar till oss. Måste ju köpa säsong två av Downton Abbey och så funderar jag på How I Met Your Mother.
* Bra filmer till mitt privata engelsklärarförråd.
* Jag skulle gärna vilja köpa en Barbour. Minns ni att jag drömde om den redan för fem år sen när vi åkte då?

Måste också hinna besöka:
* Orla Kiehly (vill ha ny plånbok men de är dyra:-()
* Beyond Retro
* National Portrait Gallery
* Selfridges
* Paperchase
* Heal’s
* Le Pain Quotidien
* Hamley’s
* Typ alla butiker på Jermyn Street (sköna fåtöljer att vila i medan Magistern provar skjortor)
* King’s Road- alla affärer finns här och man slipper Oxford Street och dess folkhav.

6 thoughts on “Skolfrökens shopppinglista

Kommentera

