Ojojoj

20120926-205031.jpg
Denna bok figurerar ju överallt och jag tänkte hela tiden att ”hur snuskig kan den vara, egentligen? De måste ju överdriva… Jag har ju läst Marian Keyes, det kan väl knappast vara värre än det?” Och så köpte jag den.

Ehh. Igår låg jag och skämdes halvt ihjäl och försökte hålla boken så att Magistern inte skulle se vad jag läste. Fast han sov! Maken till bok har jag aldrig läst! Den slår ju Grottbjörnens folk med hästlängder!

Nu har jag grav ångest för att bokhandelsinnehavaren i vår lilla stad kommer minnas att jag köpte boken:-)

6 thoughts on “Ojojoj

  1. Ha ha ha, jag läste exakt samma sak i en annan blogg idag! Fast den tjejen var livrädd för att grannen på tunnelbanan skulle se vad hon läste🙂. Hon skämdes ihjäl!🙂

  2. Hahaha, jag har också köpt den, fast på bokus så jag inte ska behöva möta någon expedits blick när jag betalar. Förväntningarna är höga…

    Modigt att läsa den på tunnelbanan förresten.

Kommentera

